"המוזיאון": רן טל חושף בסרטו את המרכיב האידיאולוגי המניפולטיבי במוזיאון ישראל

רן טל הוא דוקומנטריסט מחונן בעל יכולת התבוננות. "המוזיאון", סרטו החדש על מוזיאון ישראל, מורכב מפסיפס של סיפורים, שמתלכדים לנרטיב ישראלי אחד — צלול וחבול

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

סרטים תיעודיים רבים למדי מופקים בישראל בכל שנה. גם אם הם חושפים סיפור מעניין וחשיבותם ההיסטורית והאידיאולוגית בנוף הקולנועי המקומי רבה, מבחינה אסתטית חלק ניכר מהם דומה לכתבה נרחבת ואינו יצירה בעלת נפח צורני המשתלב במהותם הנרטיבית והאמירה העולה ממנה. רק מעטים מהדוקומנטריסטים הישראלים העכשוויים הם יוצרים בעלי חזון קולנועי ומבט אישי הייחודי להם. אלה מעצבים יצירה שנבראת בצלמו של יוצרה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ