"המשחק הגדול": הניסיון הראשון של ארון סורקין בבימוי לא עלה יפה

"המשחק הגדול", הסרט הראשון שביים התסריטאי ארון סורקין, מתאר את עלייתה ונפילתה של מולי בלום, שכונתה "נסיכת הפוקר". יש בו דיאלוגים שנונים ומשחק מצוין, אבל הוא לוקה בגודש יצירתי מעיק ויותר מדי קריינות

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

בסרטיו הבולטים כתסריטאי כגון "מאניבול", "הרשת החברתית" ו"סטיב ג'ובס" — בניגוד לסדרות הטלוויזיה שלו, "הבית הלבן" ו"חדר חדשות" — עסק ארון סורקין בסיפורים שאירעו במציאות ושירטט את דיוקנן של הדמויות שניצבו במרכזם. כך גם ב"המשחק הגדול", הסרט הראשון שביים. הסרט מתאר את סיפורה של מולי בלום, שניהלה אימפריה של משחקי פוקר לא חוקיים בלוס אנג'לס וניו יורק, נעצרה על ידי האף־בי־איי ונשפטה. ב–2014 היא פירסמה אוטוביוגרפיה, "Molly's Game", שעליה ביסס סורקין את סרטו.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ