מי שלא מוטרד מהטרדות, שילך לסרט הזה

"חי בסרט", המשרטט את דיוקנו של במאי הסרט הגרוע ביותר שנוצר במאה הזאת עד כה, הוא הסרט המצליח ביותר שביים ג'יימס פרנקו, שגם מככב בו. השאלה אם לצפות בו היא לא רק קולנועית

אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין

ההנאה המלאה מ"חי בסרט", סרטו של ג'יימס פרנקו שעולה השבוע לאקרנים בישראל, תלויה בשאלה אם צפיתם ב"החדר", הסרט העלילתי הארוך היחיד שכתב וביים טומי ויסו, ב-2003, שזכה למעמד פולחני משום שהוא נחשב לסרט הגרוע ביותר שהופק במאה הנוכחית: סרטו של פרנקו משרטט את הדיוקן של יוצרו ומתאר את תהליך יצירתו. מעולם לא צפיתי בסרטו של ויסו, וזו אולי הסיבה שאם כי נהניתי מ"חי בסרט" וצחקתי כמה פעמים, פרצי הצחוק של רבים מהצופים שסבבו אותי היו עזים הרבה יותר. רבים מהם היו צעירים והם כנראה מכירים את "החדר", מתרפקים עליו, ולפיכך התענגו על האופן שבו פרנקו מציג את סיפורו של ויסו ומשחזר קטעים מסרטו (השחזור מדויק, כפי שמוכיח סופו של "חי בסרט", שבו פרנקו חוצה את המסך לשניים ומציג את הסצינות המקוריות מ"החדר" לצד שחזורן).

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ