"אהבה מריקוד ראשון": סרט נוסחתי שלא מצליח ללכת עד הסוף

הסרט הבריטי "אהבה מריקוד ראשון" צפוי. כל מהלך בעלילה מופעל במניפולציה הרגשית שהופכת את הצפייה בו למייגעת

אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין

שני להיטים תוצרת בריטניה סללו את הדרך ל"אהבה מריקוד ראשון", סרטו של ריצ'רד לונקריין, ששמו במקור הוא "Finding Your Feet". האחד הוא "ללכת עד הסוף" של פיטר קאטאנו מ–1997 והשני "בילי אליוט" של סטיבן דאלדרי מ–2000. לעלילות שלהם היו יסודות מוזיקליים ובעקבות הצלחתם בעולם הם נהפכו למחזות זמר בווסט אנד ובברודוויי. בסרטו של לונקריין, שעלילתו מבוססת אף היא על יסוד מוזיקלי, ניכרת גם השאיפה שהוא יעובד למחזמר. אבל בעוד שב"ללכת עד הסוף" ו"בילי אליוט" היתה אותנטיות, שגרמה להם לרגש, "אהבה מריקוד ראשון", שאת תסריטו כתבו מג לנארד וניק מורקרופט, כה מחושב מבחינת הנוסחאות שלו, שיש תחושה בזמן הצפייה שהוא עלול להתפרק מול עינינו.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ