"אול אין" הוא בלגן קולנועי מעורר ייאוש

סרטו הראשון של יהונתן בר אילן מורכב מסצינות שאינן עובדות. זו כנראה היתה אמורה להיות מהתלת פשע, אבל היא בעיקר יצירה מביכה

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

בשנת 2012 היה יהונתן בר אילן מעורב בכתיבת התסריט והפקת מהתלת האימים המשעשעת "חתולים על סירת פדלים". את הסרט ביימו נדב הולנדר ויובל מנדלסון, שהיה שותף לכתיבת התסריט. בסוף השבוע האחרון עלה לאקרנים "אול אין", הסרט העלילתי הארוך הראשון שבר אילן ביים, על פי תסריט שכתב עם יוני זיכהולץ ומוטי אדיב. ב"חתולים על סירת פדלים" היה משהו שובב וחצוף שנבע בין השאר מהיענותו המוחלטת של הסרט לאמצעי ההפקה הדלים שלו והתרפקותו על הרישול שבו נעשה. כמו קומדיות אימה נוספות שהופקו בישראל בשנים האחרונות, הסרט התמקד בכמה סמלים ישראליים וזיהה בהם את מקורותיה של האימה המקומית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ