כשחייזר ננסי מתגלה כגלגל ההצלה של הסרט - אנחנו בבעיה

"גברים בשחור: אינטרנשיונל", גלגול רביעי לסממן הניינטיז המובהק, התאים עצמו לעשור החדש במחיר כל מה שהיה ייחודי בסדרה. בהיעדר הסוכנים המקוריים וויל סמית וטומי לי ג'ונס, תסריט חסר הומור עצמי הפך נפילה צפויה לכואבת במיוחד

נתנאל שלומוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נתנאל שלומוביץ

סרטים רבים מבטאים את רוח התקופה שבה נוצרו, אך מעט מאוד לוקחים חלק פעיל בעיצוב שלה. 1997 אמנם זכורה כשנה שבה "טיטאניק" כבש את הקולנוע, אך במבט לאחור נראה ש"גברים בשחור" היה אבן דרך חשובה לא פחות בעיצוב התרבות הפופולרית ובזיכרון הקולקטיבי שנות ה–90. עניין בחייזרים, חשש מטכנולוגיות חדשות כמו "האינטרנט", והזיווג של וויל סמית וטומי לי ג'ונס — כל אלה עזרו להפוך את הסרט, את שיר הנושא ואת משקפי הרייבאן לאחד מסימני ההיכר של העשור. הסרט הרביעי בסדרה "גברים בשחור: אינטרנשיונל" מצליח להתאים את עצמו לעשור חדש, אבל זה לא בהכרח טוב.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ