"אל תשכחי אותי": סרט עם גישה רומנטית ואופי מניפולטיבי

"אל תשכחי אותי", סרט הקולנוע העלילתי הארוך הראשון של רם נהרי, מבקש להיות רגיש ועדין. למעשה הוא גס ובוטה

אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין

תיאור צעירים פגועים מבחינה פיזית או נפשית ולעתים שתיהן הניע כבר סרטים רבים. אליהם מצטרף כעת "אל תשכחי אותי", סרט הקולנוע העלילתי הארוך הראשון של רם נהרי, שביים בין השאר את סדרות הטלוויזיה "אהבה זה כואב" ו"אמא'לה".

לעתים מתארים סרטים אלה את הקשר שנוצר בין שני צעירים, שאחד מהם פגוע והשני לא. לעתים, כמו בסרטו של נהרי, הסרטים מתארים את החיבור המתהווה בין שני צעירים פגועים. שכיחותם של סרטים מהסוג הזה נובעת מהתחושה שהעיסוק בנעורים במצוקה נוגע ללב ואולי אף פיוטי. הצרה היא שלמרבית הסרטים האלה יש גם אופי מניפולטיבי. כזה הוא סרטו של נהרי שאת תסריטו כתב ניתאי גבירץ, המגלם את אחד משני התפקידים הראשיים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ