"אחרי החתונה": קו דק בין מלודרמה לאופרת סבון

גרסתו החדשה של בארט פרוינדליך לסרט "אחרי החתונה" מבוימת באופן מגושם וגס. אפילו ג'וליאן מור ומישל ויליאמס לא מצליחות להציל אותה

אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין

ב–2009 ביים הבמאי האירי ג'ים שרידן ("כף רגלי השמאלית", "בשם האב") גרסה משלו לסרטה של הבמאית הדנית סוזאנה ביר, "אחים" מ–2004. כעת הגיע תורו של הבמאי האמריקאי בארט פרוינדליך לגלגל לארה"ב את סרטה של ביר "אחרי החתונה" מ–2006, שהיה מועמד האוסקר בקטגורית הסרט הזר.

אין זה מפתיע שבמאים נמשכים ליצור גרסאות משלהם לסרטיה של ביר, כיוון שהיא יצרנית של מלודרמות משפחתיות שעלילותיהן מתרחשות בהקשר חברתי ופוליטי, שאמור להעניק להן תוקף רעיוני ורגשי רב יותר מזה של המלודרמה המשפחתית המסורתית. "אחים" התרחש על רקע המלחמה באפגניסטאן ו"אחרי החתונה", בשתי גרסאותיו, נוגע בחובה של המערב לסייע לילדים הסובלים מעוני וחסכים נוספים בהודו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ