"מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר" הוא סיום מלאכותי ומהונדס לסאגה

בפרק האחרון בסאגת החלל הוותיקה, ניסו בדיסני לרצות את המעריצים הוותיקים עם מנה גדושה של נוסטלגיה במינימום תעוזה. למרות האקשן המסחרר, התוצאה היא אחד הסרטים היותר סינתטיים שיצאו לאחרונה מהוליווד

נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ
  • שם הסרט: מלחמת הכוכבים פרק 9: עלייתו של סקייווקר
  • במאי/ת: ג'יי ג'יי אברמס
  • שנה: 2019
  • ז'אנר: אופרת חלל
  • ארץ: ארה"ב
  • דירוג: 2 כוכבים

הררי מלים נשפכו על הממד הדתי של "מלחמת הכוכבים", שתרם למעמד הסדרה כתופעה ייחודית וחסרת תקדים בתולדות הקולנוע. זה מתחיל בעלילה עצמה וממשיך לדפוסי הערצה פולחניים. הפרק התשיעי והאחרון (לכאורה) של הסאגה שמוקרן כעת בקולנוע מבקש לחלוק כבוד לשמונת הסרטים הקודמים ביראת קודש של ממש. וזו הבעיה.

"מלחמת הכוכבים: פרק 9 — עלייתו של סקייווקר" הוא הסרט השלישי בטרילוגיה השלישית, שאותה הפיקה דיסני אחרי שקנתה את "לוקאס פילם" ב–2012. זה התחיל ב"פרק 7 — הכוח מתעורר", שאותו ביים ג'יי ג'יי אברמס, כהמשך ישיר לטרילוגייה המקורית (פרקים 6-4). אברמס ביקש להעביר את הלפיד מלוק סקייווקר, ליאה והאן סולו לדור חדש של גיבורים בהובלת ריי הצעירה (דייזי רידלי). "הכוח מתעורר" אכזב, אך בכל זאת עורר אופטימיות. נראה היה שאברמס הניח תשתית מסקרנת להרחבת המיתולוגיה של ג'ורג' לוקאס למחוזות חדשים, תוך מזעור נזקי הטרילוגיה השנייה (פרקים 3-1).

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ