"המוצא האחרון": רוברט רדפורד לא מתלכלך

השחקנים הצעירים בסרטו החדש של רוברט רדפורד, “המוצא האחרון”, מחווירים לעומת המבוגרים. אף שרדפורד מוכיח שוב את כישורי הבימוי שלו, חסרים בסרט ליטוש אידיאולוגי ואמירה מאתגרת

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אורי קליין
אורי קליין

בזמן הצפייה ב"המוצא האחרון", הסרט התשיעי שביים רוברט רדפורד ובו הוא מככב בתפקיד הראשי, לא יכולתי שלא לחשוב כי אילו ביים את הסרט אחד הבמאים שעמם שיתף פעולה בעבר כשחקן בלבד - כגון ג'ורג' רוי היל ("קיד וקסידי", "העוקץ"), אלן ג' פאקולה ("כל אנשי הנשיא") ובעיקר סידני פולאק, ששיתוף הפעולה ביניהם הניב סרטים כגון "כך היינו", "שלושת ימי הקונדור" ו"זיכרונות מאפריקה" - התוצאה היתה מספקת יותר.

כתבות מומלצות

לפי תושבים, הורים המחפשים לילדיהם עתיד טוב יותר לא רושמים אותם לבתי הספר הממלכתיים-ערביים

למעט מאוד ערבים ביפו יש תואר אקדמי. המכשולים מתחילים כבר בגן

שיעור תכנות בבית ספר בנס ציונה. תפקידם של המורים נהפך לקשה מתמיד

ב-1 בספטמבר כבר לא אהיה מורה. שבעה רגעים מתוך המסע שלי במערכת

גרירת המסעדה, בשבוע שעבר. בלטה בקו הרקיע של נמל אברדין מאז 1976

המסעדה הצפה שהיתה מסמלי הונג קונג טבעה, ועבור התושבים זה סימן

העבודה "נערה עצובה". שוויה כמיליון דולר

שמונה הורשעו בגניבת עבודה שצייר בנקסי בזירת הפיגוע בבטקלאן

שער "קוסמופוליטן". הבקשה היתה "אסטרונאוטית נשית ואתלטית שצועדת על אדמת מאדים ביקום אינסופי לעבר מצלמה עם עדשה רחבה"

שער "קוסמופוליטן" עוצב באמצעות בינה מלאכותית ב–20 שניות

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ