הקשר הטעון בין גבריות לגבורה בסרטו החדש של קלינט איסטווד

"סאלי", סרטו החדש של קלינט איסטווד, מספר את סיפורו האמיתי, הדרמטי, של טייס שנחת נחיתת חירום בנהר ההדסון ללא פגע. אבל איכותו נובעת דווקא מההחלטה לוותר על הילה הרואית

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אורי קליין
אורי קליין

"סאלי", סרטו החדש של קלינט איסטווד, שהמפיצים הוסיפו לו את כותרת המשנה "נס על ההדסון", הוא יצירה מינורית (וגם הסרט הקצר ביותר שאיסטווד ביים עד כה). ועם זאת, במהותו הוא ממשיך את הדיון על הקשר הטעון והאמביוולנטי שבין גבריות, מקצוענות וגבורה, המתקיים לאורך כל יצירתו של איסטווד כבמאי. ככזה הוא מהותי ליצירתו של איסטווד כמו כל אחד מהסרטים שקדמו לו, ומי שמתעניינים ביצירה זו יתעניינו גם בו.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ