אוסקר 2020: "פרזיטים" נתן להוליווד את הבעיטה בישבן שהיא כל כך צריכה

הערב הלוהט של בונג ג'ון הו צריך לסמן את השינוי בתעשיית הסרטים האמריקאית: זוזו הצדה גברים לבנים, הגיע הזמן למשהו קצת אחר. והנשים? הן יאלצו לחכות למהפכה נוספת

נירית אנדרמן
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
נירית אנדרמן

בונג ג'ון הו וסרטו "פרזיטים" היו זריקת האדרנלין שטקס האוסקר ה–92 היה צריך כל כך. זאת הבעיטה המחודדת בישבן שהאקדמיה לקולנוע ראויה לה כבר כל כך הרבה שנים. בחודשים האחרונים הוא חפר מחילות לאורכה ולרוחבה של הוליווד, זכה ברשימה משוגעת של פרסים, וגם אם נחשב לאחד הפייבוריטים לזכייה בפרס הסרט הטוב גם באוסקר — נדמה כי איש לא באמת האמין שברגע האמת הקרקע תקרוס. הדרום־קוריאני הזה — שאמנם הצליח לכבוש את לבותיהם של הצרפתים גבוהי המצח של קאן — הצליח לגנוב גם את הפרס האמריקאי היוקרתי ביותר מתחת לאפם של השליטים הבלתי מעורערים של הוליווד, הלא הם הגברים הלבנים המדושנים.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ