כש"אותלו" לא מצליח לרגש

כדי ליצור עניין מחודש בסיפור המוכר של "אותלו", נדרשים מרכיבים חדשים של תנועה וריקוד. זה לא קורה בעיבוד של בלט ירושלים

רות אשל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רות אשל

בלט ירושלים, בניהולה האמנותי של נדיה טימופייבה ובניהולה של מרינה נאמן, השקיע מאמץ רב לעלות את "אותלו" על פי מחזהו של ויליאם שייקספיר משנת 1604, כשהבכורה העולמית של הבלט, בכוריאוגרפיה של מרינה קסלר, התקיימה בבית האופרה הלאומי באסטוניה ב-2010. לצורך העלאת הבלט בארץ, הגיעה קסלר לארץ ובלט ירושלים תיגבר עצמו ברקדנים אורחים מלהקת הבלט הישראלי ותיאטרון הבלט של פאנוב. כל זה יוצר מערכת אילוצים לא פשוטה ודורש דבקות במטרה כדי להפיק פרויקט ברמה מקצועית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ