שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הריקוד המסקרן של הבלט הישראלי

התוכנית הראשונה שמעלה הבלט בהנהלתו החדשה מבשרת על פתיחות מבורכת כלפי יוצרים ישראלים. תחושת החופש משתלבת בביצוע המדויק של הרקדנים ומבטיחה מסע כוריאוגרפי מעניין

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רות אשל

תוכנית זו היא מעין כרטיס ביקור של להקת הבלט הישראלי לדרכה החדשה אחרי שעידו תדמור התמנה למנהלה האמנותי, קלייר בייליס נגר למנהלת הלהקה (המוכרת בארץ כמי שהיתה מנהלת שותפה של אנסמבל בת־שבע) ונינה גרשמן, הבלרינה הנפלאה של הבלט לשעבר בתפקיד משנה למנהל האמנותי.

התוכנית מציעה גוונים שונים של הבלט, מהמסורתי הרומנטי ועד לעכשווי עד כדי נגיעה במחול מודרני עכשווי. בניגוד לעבר, הפעם התוכנית מורכבת משלושה כוריאוגרפים שונים ובכורה עולמית של כוריאוגרף ישראלי. עוד נקודה ראויה לציון היא שההעמדות של כל ריקוד נעשו על ידי צוות שונה של אמנים ישראלים, וכך מתרחב מעגל האמנים הקשורים ללהקת הבלט שיכול להתברך ביכולותיהם לתרום ללהקה. אני גם מניחה שפתיחת השערים תביא לכך שיותר רקדני בלט ישראליים ירצו לראות את עתידם בלהקה שבה קיימת יותר פתיחות.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ