אנחנו על המפה - ביקורת מחול - הארץ

אנחנו על המפה

“פולחן האביב” בפרשנותו של שן וויי משלב וירטואוזיות ומינימליזם בתנועה מנוכרת על מפת קואורדינטות. ב“קיפול” של וויי, הפיוטי והשונה לגמרי, נעים הרקדנים בין קיפולי בד לקיפולי גוף

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
רות אשל

"פולחן האביב" של שן וויי לא היה כלל מה שציפיתי. כמי שגדל על התרבות הסינית, הוא מוכר בעבודות השואבות את השראתן מהמזרח, בעוד זוהי יצירה עכשווית שניתן לשייך לחלל הבדיוני, עשירה בווירטואוזיות פיזית מהירה וצורנית.

תגיות:

תגובות