בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הכוריאוגרף ניר דה וולף מציג את הצד הכואב של ברלין

בין פנטזיה למציאות, בין זיכרון העבר להווה. הכוריאוגרף ניר דה וולף מביע ב”יומנים מעשור אבוד” ביקורת על החיים בברלין כיום

תגובות

ביצירתו “יומנים מעשור אבוד” מביע הכוריאוגרף והבמאי ניר דה וולף המתגורר בברלין ביקורת על אורח החיים בעיר. הוא יצר תיאטרון פיזי בהשפעת התיאטרון האפי של ברטולט ברכט וארווין פיסקטור. הריקוד, התנועה, השירה, הדיבור והנגינה מאוחדים. המופע, שהועלה כחלק מ”ימי ברלין”, חזק, מהסוג שלא מרבים לראות, ומעורר שאלות. כמו בסרט "קברט" שביים בוב פוסי גם כאן מתקבצים אנשים שבאו לברלין ממקומות שונים בעולם. יש כאן דרום־אמריקאית (נטליה), אוסטרלי (כריס), צרפתי (פלוריאן) וישראלי (אריה). בזמן המופע הם פונים זה לזה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו