ההנאה שבריקוד אחרי גיל ארבעים
בשנות ה-40 לחייהן, אחרי התמכרות לאמהות וניתוק מהריקוד, מתוודעות איריס ארז ותמר לם מחדש לגופן במחול "גוף ראשון רבים". בשיחה הן מספרות איך נקשרה נפשן ליסמין גודר, ומה מנחה את ארז בתפקידה כאחראית המחול בסל תרבות
הפעם הראשונה שבה הרקדנית והכוריאוגרפית איריס ארז הניחה את עיניה על הרקדנית והצלמת תמר לם היתה כשזו הופיעה בעיתון "את" בשנות ה–80, ודיגמנה עם אחותה התאומה – שתיהן ג'ינג'יות בוהקות – עבור אביהן, צלם האופנה הידוע בן לם. הפעם השנייה שבה נפגשו השתיים היתה יותר גורלית: ארז היתה אמורה להחליף את לם ביצירתה של הכוריאוגרפית יסמין גודר, "תגידי שלום יפה", בסוף שנות ה–90 (זו העבודה הראשונה שיצרה גודר מאז חזרה מניו יורק, זמן קצר לפני הפריצה שלה בישראל).