רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

היצירה שכמעט גרמה לי לרקוד

"קליימקס 2014 " מאת יסמין גודר, שהוצגה במסגרת התערוכה "צעדים בוני אמון", במוזיאון פתח תקווה, יצרה דינמיקה מיוחדת בין הרקדנים לבין הקהל

תגובות

לאחרונה אנו עדים לתופעה שבה המחול חוזר למוזיאון. למה חוזר? כי בשלהי שנות ה-70 ועד מחצית שנות ה-80 היה קשר הדוק בין יוצרים עצמאיים העוסקים במחול "אחר" לבין אמנות פלסטית. מוזיאונים, גלריות, ואירועים כמו ניצנה ותל חי שימשו אכסניה למחול הניסיוני ונוצרו עבודות רבות הקשורות למקום, site-specific". כל העבודות בשנים אלה של המחול הניסיוני נעשו עם אביזרים, כשחלק מהאמנים משתפים פעולה עם פסלים כמו אברהם אופק, דליה מאירי וזיוה ליבליך. בזמנו נוצר דיאלוג בין הגוף לפסל/אביזר, מתוך כוונה ליצור שפה חדשה כשמתוך...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות