רות אשל
רות אשל

מחקר של גילוי מחוזות חדשים מאפיין את מרבית יצירותיה של יסמין גודר והפעם היא בחרה, כדברי התכנייה, "לאתגר את החלוקה המסורתית בין צופה למופיע ולאפשר לקהל בזמן אמת לחוות ממדים רגשיים ופרפורמטיבים באופן מוחשי, ולתת לאלו לקדם ולהעצים את היצירה בזמן אמת". מאז שנות ה-60 נעשו לא מעט ניסיונות מגוונים בתחום זה של שבירת המחיצה בין קהל לבמה ובין אמנות לחיים. ובכל זאת הניסיון של גודר הוא שונה מאלה שהכרתי כי היא העניקה לבדיקה מעטפת מסקרנת של שכבות, של מפגש בין הכאן העכשווי לאיזה עולם דמיוני, כאשר הרקדנים והאנשים המוזמנים לבמה, נעים בין העולמות, בזרימה מתמדת של התרחשויות. בניגוד לעבודות אחרות שלה, על יצירה זו שורה אווירה של נינוחות, של משחק שאינו מאיים, שמזמין את הקהל לקחת בו חלק מבלי להסתכן בחוויה גודרית מפחידה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ