הכוריאוגרפית יסמין גודר חוזרת לעסוק בנשיות, מין, דימוי וסקס אפיל

14 שנים חלפו מאז עלתה היצירה "שתיים, שעשוע ורוד" של יסמין גודר, שנחשבה לפורצת דרך. לקראת הצגתה מחדש מספרת הכוריאוגרפית מה השתנה בה בעקבות הפיכתה לאם

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

לסטודיו של הכוריאוגרפית יסמין גודר במרכז אמנויות ביפו יש קירות בלבן בוהק וגם רצפה בהירה. רק החלון הצדי, שממנו נראה טרקטור המעביר חול מצד לצד באצטדיון בלומפילד הסמוך, משמש תזכורת לזמן שחולף, לשעת היום, לעונת השנה. אחרת, קל לשקוע בבליל הסמיך והאינטנסיבי, ביחסים הסבוכים, במחול הזה, שקורה מול העיניים. כעבור יותר משעה של חזרה פתוחה למופע "שתיים, שעשוע, ורוד" שבה יושבים המוזמנים קרוב מאוד לרקדניות המבצעות, לא ברור האם האשם בתחושת הניתוק הוא האי הלבן של הסטודיו, או העבודה שזה עתה הסתיימה. מה שברור הוא שהקהל, גם זה שצפה בה בגלגולה הקודם, צריך עוד שהות לעבד אותה.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ