"Entity" של הכוריאוגרף ויין מקרגור היא יותר מדי מדעית ופחות מדי גופנית
הכוריאוגרף הבריטי הבולט מתייחס ליצירה התנועתית כחלק מתהליך מחקרי. קשה להבין את השפה התנועתית שבחר בה ושלא החמיאה לרקדניו, ובעיקר לא להתרגש ממנה
שלושה מסכים מלבניים גדולים תוחמים שלוש מפאות במת המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. הם מוטים מעט באלכסון, ומוחזקים על ידי מה שנדמה במבט ראשון כמנופים גדולים או בוכנות עצומות ממדים — רמז לכך שמה שכעת מונח על הרצפה עוד עתיד להיות מונף באוויר בהמשך. כשנכבה האור והמופע מתחיל הדימוי הראשון שמופיע ממוקם בתוך ריבוע קטן על פני המלבן האמצעי הגדול — זהו ספק כלב ספק נמר לבן, דוהר במהירות, כשברקע מה שנראה כמו כביש או מסלול מירוצים בשחור לבן. תנועתו רצופה ורפיטטיבית, והדימוי כולו מזכיר גיף משונה, שבו ג'סטה אחת קצרה חוזרת על עצמה שוב ושוב.
תגובות
על סדר היום
בשיתוף BEND