"NOVA כרמן" של שרון אייל והבלט הישראלי: פירואט בקצב אלקטרוני - מחול - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"NOVA כרמן" של שרון אייל והבלט הישראלי: פירואט בקצב אלקטרוני

לכתבה
רקדני הבלט בחזרה, החודשתומר אפלבאום

51 שנים לאחר שנפתח, נראה שהבלט הישראלי קיבל את ההחלטה הרדיקלית ביותר שלו כשבחר להפקיד את ההפקה החדשה, "NOVA כרמן", בידיים של שרון אייל. המפגש עם הכוריאוגרפית שנחשבת למחתרתית ופרועה גרם אפילו לרקדנים להבין שהם כבר לא בעולם של גרביונים לבנים וניתורים חינניים

19תגובות

יום קודם לכן הם הופיעו מול ילדים בעיבוד לבלט של הסיפור "פיטר פן". היו שם גרביונים ורודים וחרבות של שודדי ים, ניתורים חינניים ונעלי פוינט ורודות. אבל עכשיו בסטודיו בתל אביב, כשהרמקולים רועדים  — בין היתר ממוזיקת טכנו מחוספסת — נראתה "ארץ לעולם לא" רחוקה מאוד מאוד. את הפירואטים המשולשים וקפיצות הראווה השאירו בחוץ. ועוד דברים נשארו בחוץ, או נכון יותר לומר, נדחקו בהליך העבודה והושלו במאמץ רב. באותו בוקר של אפריל העסיקה תנועה אחרת, רפטטיבית, אירוטית, שונה בתכלית ממפגן האלגנטיות הסימטרית של הבלט הקלאסי, את רקדני הבלט הישראלי. "NOVA כרמן" היא העבודה החדשה של הבלט, שתוצג השבוע במשכן לאמנויות הבמה בתל...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות