עדי בוטרוס: "אני לא רוצה להחזיק דגל, להיות 'הכוריאוגרף הערבי'" - מחול - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עדי בוטרוס: "אני לא רוצה להחזיק דגל, להיות 'הכוריאוגרף הערבי'"

לכתבה
עדי בוטרוס (עומד) ואבשלום לטוכה ביצירה "כניעה"מוטי מילרוד

אחד הכוריאוגרפים העצמאיים המעניינים הפועלים בישראל הוא עדי בוטרוס, בן למשפחה ערבית מנצרת. בראיון לרגל העלאת יצירתו החדשה "כניעה" מספר מי שהחל לרקוד רק בגיל 18 איך באים לידי ביטוי בעבודתו המתח והאלימות שהוא חש

11תגובות

שני דואטים, נשי וגברי, מרכיבים את "כניעה", עבודת המחול החדשה של הכוריאוגרף הצעיר עדי בוטרוס, ובשניהם מוצא את עצמו הצופה, כמו הרקדנים, כמעט ונחנק. למרות שמה, ב"כניעה" כמעט שאין רגעים של הפוגה או ויתור. כמו בריב נורא, שהצדדים מסרבים להרפות ממנו ולהניח אותו מאחוריהם, גם כאן הקרב, זה המתחולל בין שני הרקדנים הנעים בחלל, מתקיים כמעט ללא הפוגה. צהריים לוהטים של תחילת אוגוסט, באולם חזרות בשכונת התקווה בתל אביב שהמזגן בו לא מצליח להתמודד עם האתגר, הם כמעט תנאי צפייה הולמים לעבודה הזאת. וכששתי הרקדניות, ענת ועדיה וסתיו סטרוז' נעות בחלל במה שהוא תערובת של סכנה ואגרסיה, זיעה ומיניות, הצופים מתנשפים אתן....

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות