"ג'יזל" של הבלט הישראלי: וירטואוזיות כזאת לא רואים כל יום

הפרימה בלרינה נטליה אוסיפובה עמדה במרכז היצירה "ג'יזל" של להקת הבלט הישראלי. מהרגע שעלתה לבמה היא הביאה משב רוח מרענן והיתה ראויה לכל שבח ותשואות

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נטליה אוסיפובה ב"ג'יזל". כל נחיתה רכה ונכונה
נטליה אוסיפובה ב"ג'יזל". כל נחיתה רכה ונכונהצילום: Alice Pennefather
טל לוין
טל לוין

אחת התכונות הברורות שמאפיינות קלאסיקה היא היכולת והרצון לראות אותה שוב ושוב, מבוצעת על ידי אמנים שונים. הביצוע החדש מקפל בתוכו עונג כפול ולכאורה סותר. מצד אחד, יש הנאה בציפייה למוכר והרצון שהמבצע יקלע לתבנית הקלאסית המדויקת. מצד שני, הביצוע החדש מאפשר גם פרשנות מרעננת לאותו דבר מוכר ואהוב, ולמצוא בו צדדים נוספים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ