"טטיאנה": הרבה מאוד תנועות, מעט משקע

ב"טטיאנה", יצירתה של הכוריאוגרפית דבורה קולקר, שפת המחול אינה מצליחה להתחרות עם המוזיקה ועם הקטעים הוויזואליים ונותרת נטולת עניין

רות אשל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
רות אשל

יצירתו של פושקין "יבגני אונייגין" היא מקור השראה ל"טטיאנה", יצירתה של דבורה קולקר. היצירה מחולקת לשתי מערכות ולפי התוכנייה ל-18 סצינות מובחנות, אלא שקשה מאוד לעקוב אחריהן ואחר העלילה, ונראה כי נשארו בגדר מבנה פנימי במחשבתה של היוצרת. בלט אמנם אינו חייב להיות מובן, התנועה והקומפוזיציה הן שצריכות לדבר, אלא שגם כאן היתה אכזבה.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ