הריקוד המשולש של פסטיבל שלם

עידן שרעבי מציג שפה תנועתית ייחודית, ענת צדרבאום בחונת את הדימוי הגברי ואילו סופיה קרנץ' לא מצאה עדיין את קולה האישי

רות אשל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
רות אשל

מתוך שלוש העבודות שעלו במקבץ היוצרים הישראלים של פסטיבל שלם בולטת לטובה "Interviews" של שרעבי. יצירה זו כבר הועלתה בעבר במחול שלם והצפייה הנוספת רק הגבירה את העניין בה. הריקוד עוסק בשאלה של בית, געגועים ופחד ונוצר במהלך מבצע צוק איתן כאשר במהלך הריקוד מושמעת צפירה. הליווי המוסיקלי מורכב מראיונות שערך שרעבי עם הרקדנים במהלך החזרות ואלה נעים בקוטביות מנושאים עמוקים העוסקים בשייכות למקום שבו נולדנו לבין פטפוטי סרק יומיומיים. בכל זה שזורים קטעים מתוך יצירת המוזיקה "שחרזדה" של רימסקי קורסקוב, שיש בה שילוב של געגועים ופחד. מוטיב של היד החונקת את הצוואר חוזר על עצמו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ