בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בלט ג'ז מונטריאול: הריקוד עולה על הכוריאוגרפיה

ביצירה של בנג'מין מילפייה בלט בעיקר הביצוע של סולני הלהקה, ברק מרשל מרענן ומאכזב בו בזמן

תגובות

בלט ג'ז מונטריאול היא להקה ותיקה שהרפרטואר שלה קליט ופונה לקהל. עוד ב-1984 ביקרה בארץ והעלתה ריקודים הבנויים במקצועיות בסגנון שהוא עירוב של בלט ומחול מודרני. מעלתה העיקרית של הלהקה היא איכות הביצוע של הרקדנים. "קלוזר" מאת בנג'מין מילפייה הוא דואט אסתטי של זוג נאהבים בביצועם של סולני הלהקה, סלין קאסון ואלכסנדר היל. מה שצד את העין זאת איכות התנועה של קאסון; המודעות הגבוהה לתנועה של כל הגוף, הנע בחלל העוטף אותו ומעצים את תחושת התלת-ממדיות, התנועה המלוטשת לפרטי פרטים שיוצרת צלילות, ומעל...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו