רקדני אנסמבל בת שבע יודעים לרקוד אבל מה עם הכוריאוגרפיה?

בערב רקדנים יוצרים של אנסמבל בת שבע בלטו הביצועים המשובחים וההשפעות הרבות של הגאגא. אבל נראה שהרקדנים זקוקים לידע כוריאוגרפי נרחב יותר כדי לתרגם רעיונות לשפת המחול

רות אשל
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רות אשל

אחד הפרויקטים היפים של להקת בת שבע הוא טיפוח יצירה בקרב רקדניה. ערב רקדנים יוצרים מבין רקדני אנסמבל בת שבע, שהתקיים אמש (חמישי, 26 ביוני) זו השנה ה-11 בתמיכת קרן מיכאל סלע, הוא מסגרת ליצירה אוטונומית שבה הרקדנים הם היוצרים, הרוקדים, המנהלים והמפיקים.

התוכנית הארוכה נפתחה בקטע קבוצתי של אימפרוביזציה שכותרות "FLOCK JAM". מעניין היה לראות הבחירות של הרקדנים להתחלק לזוגות וליחידים, כשבדרך כלל הם שומרים על חזית לקהל וכל אחד נראה רוקד בתוך בועה של עצמו. בהדרגה נוצר טריו של מעגל ובו רקדנים נותנים ידיים ומתקדמים בהליכה ואחרים מיתוספים. אחר כך המעגל נקרע ושרשרת של רקדנים שוטפים את הבמה בהליכה ואחר כך בריצה, ואני תוהה מה זה יעשה לכל השאר הרקדנים המרוכזים בתוך עצמם: מי יצטרף לשרשרת? מי ינשור? מה יקרה לנושרים? וכל זה מתפוגג, כמו לא משאיר הד, ומרכז עניין אחר, שונה לחלוטין, נולד במקום אחר. בקטע בלטו היצירתיות של הרקדנים, הפתיחות שלהם והיכולת הטכנית הנהדרת של הגוף.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ