לרקוד מול המסך הגדול

ביצירה "צל לבן" של אמיר קולבן הרקדנים באמת נותרו בצלם של הסרטים שהוקרנו על המסך, ואילו רייצ'ל ארדוס השכילה להגיש תמהיל נכון בין הריקוד לבין הקולנוע

מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רות אשל

שתי היצירות שהועלו בתוכנית "חי בסרט" עוסקות בחיבור בין קולנוע למחול, בין ממשי לפנטסטי. הגיגים פילוסופיים על מהות החיים ליוו את היצירה "צל לבן" של אמיר קולבן שעליה הוא כותב בתוכניה: "צל לבן הוא המקום שבו הפריימים של האחד פוגשים את הפריימים של האחר, שלפעמים כמו נס קטן, הם מתלכדים לסיפור קטן, או יוצרים הרמוניה, אבל בדרך כלל כמו חיים הם חיפוש אחריה". כאמן ותיק, הוא מרחיב בנושא ומה שהוא כותב מרתק.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ