טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האסתטיות והמסתורין של הבוטו

הניואנסים האישיים והחופש היצירתי של הבוטו חשפו את עומק האמנותיות של הרקדניות בערב "4 שרטוטים לאשה". היוצרת והרקדנית מיה דונסקי בלטה בו

תגובות
מתוך "הרי את..."
יובל אופק

על במת פודיום מוארכת בתוך שלולית אור עומדות שלוש רקדניות. עורן הלבן בוהק כנגטיב לשמלות השחורות הקצרות המעוצבות אישית. הן מפנות פניהן זו לזו, כשרעד פתאומי כחשמל חולף בגופן, אחר כך מתקדמות הצדה כמו נמשכות על ידי כוח חיצוני כשכל אחת אוחזת בכרית. ה"אני" משתקף באופן שכל אחת מהן מחבקת, מועכת, מותחת, מכווצת את הכרית שלה, כפסל העובד עם חומר. אחר כך הן יורדות מהבמה המוגבהת לבמה הנמוכה, יושבות ופותחות את בטנן של הכריות המואנשות, נוברות בתוכו בידיהן, מרוקנות אותן מהתוכן. נוצרת תמונה אסתטית ומסתורית. זה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות