בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מחול

האפוס המופלא של "ספרטקוס" הוגש ברגליים חזקות ופנים קפואות

המפגש בת"א בין הסיפור ההיסטורי הייצרי, המוזיקה הנפלאה של ארם חצ'טוריאן והכוריאוגרפיה של יורי גריגורוביץ' הוא החמצה בגלל הביצוע חסר ההבעה של הגיבורים, שהופך את הקלאסיקה לשמרנות

4תגובות
מתוך "ספרטקוס" בביצוע להקת הבלט של יורי גריגורוביץ', במשכן לאמנויות הבמה בת"א
טטיאנה זובקובה

הבלט "ספרטקוס", שנוצר לראשונה ב–1968 עבור הבולשוי, הוא מפגש של שני ענקים — מצד אחד המלחין ארם חצ'טוריאן, שאחד מהקטעים המפורסמים (והרומנטיים) ביותר שכתב — האדג'יו של פיריגיה וספרטקוס — נמצאים בו. מצד שני, הכוריאוגרף יורי גריגורוביץ', לשעבר המנהל האמנותי של תיאטרון הבולשוי, ומאז 1995 בעל להקת בלט קלאסי משלו בקרסנודר שברוסיה. וכיאה למפגש בין שני ענקים, התוצר על הבמה הוא ענק — החל בתפאורה העצומה, דרך כמות הרקדנים (כ–60) וכלה בסיפור עצמו, שמבקש לערב יחד סיפור אהבה עם סיפור היסטורי, מלחמה בין שני...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו