טל לוין

ההתמקמות של המחול כאמנות ביקורתית נוכח המצב הפוליטי־חברתי בישראל היא סוגיה שמטרידה לא מעט כוריאוגרפים. אוהד נהרין התחבט בה מאז ומעולם, ונדמה שביתר שאת ב"עבודה אחרונה" ו"ונצואלה", יצירותיו האחרונות; רמי באר שאל עליה ב"אזרח טוב" שלו, שעלתה לפני כמה חודשים; וגם נעה ורטהיים, שלכאורה שואבת השראה מדימויים רוחניים, הפנתה את מבטה לעיני החברה שבה היא חיה בכמה מהיצירות שהעלתה עם להקת ורטיגו.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ