להקת "אטרבלטו": זה התחיל טוב, הידרדר למיושן ונגמר משמים

שני יוצרים מבין שלושה במופע של להקת "אטרבלטו" האיטלקית שילבו קלאסי ועכשווי ונעו בין הסקסיסטי לפשטני. מזל שחופש שכטר הציל את הערב

רן בראון
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רן בראון

כיצד ניתן לשלב בין מסורת הבלט הקלאסי והעשייה העכשווית במחול? רבים מנסים לענות על השאלה כעת. בשעה שלהקות בלט מסורתיות מוצאות דרכים לעדכן אמנות זו ולהתאימה למציאות העכשווית - כפי שעושה למשל הניו יורק סיטי בלט ביצירות של כוריאוגרף הבית ג'סטין פק, בהן מחליפים גברים ונשים תפקידים מסורתיים - התכנית הנוכחית של להקת "אטרבלטו" האיטלקית, שהופיעה בישראל בתחילת חודש ינואר עם תוכנית של שלוש יצירות שונות זו מזו בסגנונן, ייבאה את הערכים הסקסיסטיים של הבלט אל היצירה העכשווית בעבודתו של הכוריאוגרף אנדוניס פונידאקיס, ופספסה את העיקר בביצוע היצירה המסורתית יותר של ירי קיליאן. למרבה המזל, עבודתו של הכוריאוגרף חופש שכטר, שפתחה את הערב, הצילה אותו מאכזבה גמורה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ