שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

ניר בן גל וליאת דרור: הם היו פורצי דרך, היום הם מלאים בסיסמאות

"פראים", היצירה החדשה של ניר בן גל וליאת דרור, מעמידה במרכזה את השיער כמוטיב בעל משמעות. חבל שהשפה התנועתית מוגבלת והמונולוגים נאיביים

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
"פראים". התשוקה והבערה נעלמו
"פראים". התשוקה והבערה נעלמו צילום: עמליה בן גל
טל לוין

לפני שנים רבות, אי שם במוסף סוף השבוע של "מעריב", פירסמה בילי מוסקונה לרמן כתבה מקיפה על הכוריאוגרפים ניר בן גל וליאת דרור, שעברו באותן שנים להאנגר אדמה במצפה רמון. הכתבת ההתרשמה עמוקות מהרוח הקומונלית והאהבה החופשית ששררה במושבם החדש של אחד הצמדים המסקרנים (שלא לומר הסקסיים) בעולם המחול המקומי. הרי עשור קודם לכן הם הציגו טרילוגיה של יצירות איקוניות, ובראשן "דירת שני חדרים" (1987), שנחשבה ובצדק לפורצת דרך; והנה הם עוזבים את מרכז סוזן דלל ויורדים דרומה, למקום שבו אולי עוצרים בדרך באילת, אך אף חובב תרבות מן היישוב לא יסור אליו רק בשביל מופע מחול.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ