מעבר Forever: אפוקליפסה של אלימות

ההתרחשויות האלימות ביצירת הפרפורמנס, שהוצגה במוזיאון תל אביב, היו מעין מהומה גדולה צפויה ומוגזמת עד כדי פרודיה. למרות זאת נמצא יופי מועט בעבודתם של חלק מהרקדנים

רות אשל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
רות אשל

יצירה זו, המצויה על הגבול בין פרפורמנס ואמנות חזותית, הועלתה בבכורה לראשונה בפסטיבל ישראל והוצגה במוזיאון ישראל. הפעם היא הועלתה בפואיה ריקליס במוזיאון והותאמה לארכיטקטורה של המקום. עבודות מסוג דומה נוצרו במוזיאונים בניו יורק בשנות ה-50 ובישראל בשלהי שנות ה-70, ונראה שקיבלו לאחרונה חיים מחודשים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ