"פולי מונו פולי": ריקוד זוגי ורב תחומי

שירה, גזרי נייר ותיאטרון בובות השתלבו בריקוד הסלואו של סהר עזימי ואריין יוחנן. אך למרות הביצוע האיכותי, היצירה דורשת סינון והידוק

רות אשל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
רות אשל

הבכורה של הדואט "פולי מונו פולי", ביום שישי, במתחם עמותת הכוריאוגרפים, היתה חלק מסדרת אירועים מז'אנרים שונים שאירח סהר עזימי ואשר ביטאה פתיחות נפלאה לסוגי מדיה נוספים. את פני הבאים קידם ברחבת הכניסה מופע דואו אקוסטי של ויינברג ורוסו, באווירה נינוחה ולא פורמלית, ובה בעת הוקרן על הקיר בלופ הווידיאו "כיסאות" בשחור־לבן של האמן הרב־תחומי רונן שהרבני, היוצא ממשחק הכיסאות. הדמיון והטכנולוגיה חברו יחד ליצירת שכפולים של הרקדן והכיסאות על פי תפישת יחס מגוונת של רקדן־כיסא (על הכיסא, מתחתיו, בישיבה וכדומה), בו זמנית, דבר שיצר רבדים של מצבי פעולה, קומפוזיציות משתנות ואינספור פתרונות. מכאן הוזמן הקהל להיכנס לאולם, לשבת על הבמה ולצפות במופע המחול במרחק נגיעה מהרקדנים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ