שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

רות רהט: המעצבת 
הכי מפורסמת 
שאתם לא מכירים

היא עיצבה אריזות למצות אביב ולשוקו יוטבתה, לוגואים לפוקס ולדלק אלון ומדים לאל־על ולרשות הדואר. רות רהט, שתערוכה מעבודותיה תיפתח בחולון, מסבירה מה יתרון המעצבים מהדור שלה

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יובל סער

בדומה למקצועות קריאיטיביים רבים, גם עולם העיצוב - כמאמר סיסמת הפרסום הוותיקה - "שייך לצעירים". מעצבים רבים מגיעים לשיאם בשנות ה-30 שלהם, אולם מה קורה להם כשהם עוברים את גיל 40, 50 ואפילו 60? כמה מהם נשארים במקצוע? והאם הם יכולים להישאר רלוונטיים בעולם המקדש את השינוי וההתחדשות?

המעצבת רות רהט, שתהיה השנה בת 70, ממשיכה לעבוד בעבור כמה מלקוחותיה הוותיקים כמו סנו, יוטבתה, הוצאת הספרים של גיל חובב, מצות אביב ועוד. למרות הגיל, ואולי בגללו, היא מרגישה עדיין רלוונטית, כפי שיהיה אפשר לראות בתערוכה חדשה של עבודותיה, שתיפתח ביום שבת הקרוב בגלריית המשכן בחולון כחלק מאירועי שבוע העיצוב של העיר.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ