יובל סער

כשהספר "חדרי המגורים של איראן" יצא לאור בחודש שעבר בהוצאה עצמית של “פבריקה”, מעבדת המחקר של בנטון, צפתה החברה את ההתעניינות התקשורתית בפרויקט. אחרי הכל, איראן לא יורדת מהכותרות. ואולם, עיקר הפרסום הגיע מכיוון לא צפוי. לאחר שהספר הודפס במהדורה מוגבלת של 500 עותקים, ולאחר שנקבע לו מחיר של 30 יורו והוקם אתר ייעודי למכירה, גילתה הנהלת פבריקה כי חברת פייפאל חסמה את האפשרות לקנותו. הסיבה, מופרך ככל שזה נשמע: כותרת הספר מכילה את המלה "איראן", דבר שהכניס אותו באופן אוטומטי לרשימה השחורה של חברת המסחר האלקטרוני.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ