שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

סוד הקסם של הסיסמה "Just Do It" של נייקי

25 שנה חלפו מאז הפרסומת
 הראשונה של נייקי שהשתמשה בסיסמה
 “Just Do It”. מה היה סוד הכוח שלה
 ולמה אין היום סיסמאות פרסום שמחזיקות
 מעמד בתודעה כל כך הרבה זמן

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יובל סער

כמה רגעים לפני שהוצא להורג על-ידי כיתת יורים ביוטה ב-1977, מלותיו האחרונות של הרוצח האמריקאי גארי גילמור היו "Let's do it". עשר שנים לאחר מכן העניק המשפט השראה לאחת מסיסמאות הפרסום המוכרות ביותר של השנים האחרונות, "Just Do It". הקרדיט, דבר חשוב בעולם הפרסום, שייך לדן ויידן, שהגה את הסיסמה בעבור מותג האופנה והספורט נייקי. ויידן, מייסד שותף בחברת הפרסום ויידן אנד קנדי (Wieden+Kennedy), היה הראשון שהבין כי שיבוש קל של מלותיו האחרונות של גילמור יכול לשמש סלוגן למוצרי ספורט.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ