יובל סער

הדבר שהכי מתחשק לעשות כשנכנסים לתערוכה ״מצד שני״, שנפתחה בסוף החודש שעבר בבית בנימיני בתל אביב, הוא לסדר את התצוגה: לעבור עבודה-עבודה, להפוך כל אחד מהכלים ולהשיב את הסדר על כנו. שכן, בניגוד למקובל, הכלים הקרמיים שמוצגים בתערוכה הועמדו הפוכים: התחתית שלהם מופנית לקהל המבקרים, בעוד שהחלק הפנימי, זה שבדרך כלל אפשר לראות אותו, מוסתר. זה גם ההסבר לשם התערוכה, "צד שני", השאול מעבודה באובניים: משמעותו של המונח היא עיבוד ועיצוב של תחתית הכלי, שבתוספת לחתימת היוצר בחלקו האחורי משלימים את תהליך העבודה עליו, מסמנים אותו ומקנים לו את זהותו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ