טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המעצב ירום ורדימון מאמין שהוא עוד ינצח את הכיעור והרעש הישראליים

לכתבה
כרזת התערוכה "נאמן למקור" שיצר ירמי פינקוס בהשראת ירום ורדימוןירמי פינקוס

איך השפיעו המלחמות על התפתחות העיצוב הביקורתי בארץ, מדוע מוקדם להספיד את המינימליזם ולמה הוא לא מתרגש מציור העירום של השרה איילת שקד. עם פתיחת תערוכה לכבודו מספר פרופ' ירום ורדימון, מהמעצבים הגרפיים החשובים בארץ, מה רצו ממנו אנשי שירותי הביטחון כשלימד בבצלאל

תגובות

הוא נחשב לאחד המעצבים הגרפיים הגדולים בישראל ואף זכה בפרס ישראל בתחום העיצוב – אבל רגע אחד בקריירה שלו מרגש את פרופ' ירום ורדימון יותר מכל העיצובים הרבים האחרים שיצר. ורדימון, בן 75, היה אחראי על השפה העיצובית של מחלקת הילדים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. זה כלל את השילוט, אלמנטים בעיצוב הפנים וגם נגיעה קלה באדריכלות הבניין. לשם כך בחר בארבע חיות שילדים אוהבים – סוס, ארנבת, נמר ופיל – והציב אותן על השלטים השונים. באולם הכניסה תלויים משחקי תאורה עם אותן החיות ומאחורי כל השלטים, וגם מאחורי המזוזות, מציצות צמד ידיים לבנות שנראות כמחבקות את השלט. הצבעים, כרגיל אצל ורדימון, נקיים וברורים –...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות