ערוץ 13 מתהדר בלוגו חדש, אבל נשאר עם כל הצרות הישנות

רשת החליפה כבר 14 סמלים בגלגוליה השונים, והלוגו החדש של ערוץ 13 אינו טוב מקודמיו — הוא גחמני, לא מבודל וצבעיו נוטים להיבלע על רקע השידורים

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הלוגו החדש של רשת 13. רק החלק העליון נצבע, בגחמה לא ברורה
הלוגו החדש של רשת 13. רק החלק העליון נצבע, בגחמה לא ברורהצילום: ללא קרדיט
עודד בן יהודה
עודד בן יהודה
עודד בן יהודה
עודד בן יהודה

את מהדורת חדשות סוף השבוע האחרון של רשת 13 חתם פרומו מושקע וחגיגי במיוחד, שחשף סמל ונראות גרפית חדשים של הערוץ. חבל שהם תובלו בלא מעט תכנים ישנים. "מיתוג מחדש" הוא מהלך מורכב, שמצריך לא רק רגישות ואינטליגנציה עיצובית, גם סיבות מספיק טובות לשינוי דגל הספינה. החלפות רבות של לוגו בזמן קצר, למשל, עלולות להעיד על לחץ או חוסר יציבות של מותג. פתרון לבעיות של מותגים אינו בהכרח טמון בהחלפת האריזה לנוצצת יותר, אלא בשינוי המהות לאחרת ומדויקת יותר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ