בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עיצוב חדש ללוגו ה"רולינג סטונס" לרגל 50 שנים לפעילותה

האמן שפרד פיירי עיצב גרסה חדשה ללוגו הלהקה. "הוחמאתי מהפנייה לעצב את הלוגו, שהוא האיקוני והחזק ביותר בהיסטוריה של הרוקנרול", כתב

תגובות

האמן שפרד פיירי עיצב גרסה חדשה ללוגו של להקת ה"רולינג סטונס" לציון 50 שנים לפעילותה. פיירי, שזכה לפרסום עולמי לאחר שעיצב את כרזת קמפיין הבחירות של ברק אובמה, לקח את הסמל המפורסם הכולל שפתיים, לשון ושיניים, והוסיף להם בצורה מעגלית את הכיתוב "50 שנה לרולינג סטונס", כשהוא מחליף את האות "S" בספרה חמש ואת האות "O" בספרה אפס.

"אני סבור שלוגו 'הלשון' של הלהקה הוא הלוגו הכי איקוני והכי חזק בהיסטוריה של הרוקנרול", כתב פיירי באתר האינטרנט שלו. "מאד הוחמאתי מהפנייה לעצב את לוגו ה‑50 של הלהקה והכוונה שלי היתה לשרת ולהציג את המורשת של הלהקה, ולא לנסות ולהפוך את התרומה שלי לדבר הדומיננטי".

הלוגו הופיע לראשונה בעטיפת האלבום "Sticky Fingers" שהוציאה הלהקה בשנת 1971. עיצב אותו המעצב הבריטי ג'ון פשה (John Pasche) שהיה אז סטודנט בקולג' המלכותי לאמנויות בלונדון (RCA), שקיבל בעבור עבודתו תשלום של 50 לירות שטרלינג. מאז הפך הלוגו לאחד הסמלים המזוהים בעולם, וב‑2008 מכר פשה את העיצוב המקורי למוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון בעבור 92,500 דולרים.

עיצוב: Shephard Fairey


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו