אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תגובות
מדע על הבר באוניברסיטת בר אילן
באדיבות דוברות אוניברסיטת בר-אילן

פרטים

מחיר: 20-50 שקלים

הרצאות מדע על הבר יתקיימו באוניברסיטת בר אילן בימי שלישי בשעה 20:00 במהלך 2019-2020. אוניברסיטת בר-אילן תקיים "קמפוס פתוח" - מגוון פעילויות ערב ללא תשלום הפתוחות לקהל הרחב. בין האירועים שיתקיימו: הרצאות מדע על הבר, שיחות אקטואליות על אקדמיה וחברה, מסלולי הליכה וריצה, ומגוון פעילויות משתנות. הסדרה הראשונה: "נתפסים ברשת - צרכנות בעידן הדיגיטלי". מחירי הכרטיסים להרצאות: כרטיס יחיד (כולל חניה חינם, שתייה וכיבוד קל - 40 שקלים; כרטיס לסטודנט/בוגר/עובד האוניברסיטה (בהצגת תעודה בכניסה) - 30 שקלים.

מה עושים היום - לוח האירועים המלא
לוח הצגות היום
מדור לילה - לכל הכתבות
לוח הופעות סטנד אפ

הרצאות קרובות:

שופינג, זהות ותרבות
איזו משמעות יש לדברים שרוכשים ואיזה תפקיד יש לצריכה בגיבוש הזהות האישית או הקבוצתית שלנו? הרצאתו של ד"ר חזקי שוהם מהתוכנית לפרשנות ותרבות, תעסוק בתרבות הצריכה מנקודת מבט היסטורית, ותתייחס להשפעותיה על חיי הרגש, החיים הפוליטיים, הרשתות החברתיות ודימויי הגוף המודרניים. 
מתי: 31 בדצמבר בשעה 20:00

שיווק וצרכנות בעולם של פייק ניוז
גל יעבץ, חוקר ומרצה במחלקה למדעי המידע, ידון באינטרסים הכלכליים המעודדים הפצת פייק ניוז. בשנים האחרונות התגברה תופעת הידיעות הכוזבות, בין היתר בשל מעורבותם של גולשים ובעלי אינטרסים כלכליים ופוליטיים ביצירת תוכן ברשת. 
מתי: 7 בינואר בשעה 20:00 

תוכנית טלוויזיה או פרסומת? 
הרצאתה של ד"ר מתי רחמים מבית הספר למנהל עסקים על התוכן השיווקי במדיה, וכיצד נועד להשפיע על התנהגות הצרכנים מבלי שיהיו מודעים לעצם הפרסום. איך המפרסמים מקדמים את המותגים בתוכניות התוכן, ועד כמה הם מצליחים להשפיע על התנהגות הצרכנים בישראל בהשוואה למדינות אחרות? 
מתי: 14 בינואר בשעה 20:00

כתבות שאולי פספסתם

*#