קתי הורין, ניו יורק טיימס

כשקבוצת LVMH חיפשה מעצב למותג דיור, נראה ראף סימונס כמו הנער שאף אחת לא הזמינה לרקוד אתה בנשף. שמות אחרים הוזכרו תמיד לפניו. אבל בתוך שנה הוא חולל מהפכה בדיור, ומבחינה מסוימת בעולם האופנה כולו. הבוס שלו, מנכ"ל דיור סידני טולדנו, היטיב לתאר את "אפקט ראף". טולדנו עמד בחדר מלא בלוני מיילר ענקיים ומבהיקים (החומר דמוי המתכת שממנו עשויים בלוני הליום), ששיקפו את העניין שמגלה המעצב בעידן המודרני, ואמר שסימונס החדיר לחברה עומק ותחושה של סקרנות. "אנחנו מגלים דברים חדשים בעזרתו", אמר המנכ"ל. "זה טוב. חזרתי להיות צעיר".

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ