הלקוחות החשאיות שמניעות את תעשיית האופנה העילית

צוותים של שאנל, דיור או ולנטינו חוצים יבשות כדי לספק להן שירות אישי. 
שמלות שעוצבו על ידי מעצבי־על ונתפרו במשך מאות שעות מוצגות לפניהן בסלון הפרטי. על הלקוחות הממשיות של האופנה העילית

קרין ביזה, לה מונד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
קרין ביזה, לה מונד

הציבור הרחב מכיר רק את הקצפת של התפירה העילית: שמלות חלומיות המגלמות בזמן התצוגה את התפקיד הראשי מול מצלמות העולם כולו. אבל תהיה זו שגיאה לצמצם את התפירה העילית לכדי מופע או אמנות מוזיאלית ולהזניח כך חלק מסתורי וקריטי של התחום: הקליינטיות. החלק הזה מסתורי – מפני שהלקוחות נשארות באלמוניותן, ובתי האופנה, שעל פי רוב אינם מפספסים הזדמנות לפרסום, מכבדים חשאיות זו ומקפידים על שתיקה מוחלטת בכל הנוגע לזהותן. והוא קריטי – מפני שההזמנות של הלקוחות האלו הן שמקיימות את המיקרו תעשייה של המותרות ואת הסטודיות שלה.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ