בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הלקוחות החשאיות שמניעות את תעשיית האופנה העילית

צוותים של שאנל, דיור או ולנטינו חוצים יבשות כדי לספק להן שירות אישי. 
שמלות שעוצבו על ידי מעצבי־על ונתפרו במשך מאות שעות מוצגות לפניהן בסלון הפרטי. על הלקוחות הממשיות של האופנה העילית

4תגובות

הציבור הרחב מכיר רק את הקצפת של התפירה העילית: שמלות חלומיות המגלמות בזמן התצוגה את התפקיד הראשי מול מצלמות העולם כולו. אבל תהיה זו שגיאה לצמצם את התפירה העילית לכדי מופע או אמנות מוזיאלית ולהזניח כך חלק מסתורי וקריטי של התחום: הקליינטיות. החלק הזה מסתורי – מפני שהלקוחות נשארות באלמוניותן, ובתי האופנה, שעל פי רוב אינם מפספסים הזדמנות לפרסום, מכבדים חשאיות זו ומקפידים על שתיקה מוחלטת בכל הנוגע לזהותן. והוא קריטי – מפני שההזמנות של הלקוחות האלו הן שמקיימות את המיקרו תעשייה של המותרות ואת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו