להוציא 
את הסקס 
מהתחתונים

ב-1992 הפשיל מארק וולברג את המכנסיים בפרסומת של קלווין קליין לתחתונים, ומאז הפרסומות בתחום נראות כמו פורנוגרפיה להומואים. מגמה חדשה מנסה להוריד את מפלס הסקסיות של הדוגמנים, לבקשת הקהל

אריק וילסון, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אריק וילסון, ניו יורק טיימס

חמישה גברים בגיל העמידה יושבים בחדר ישיבות אפור, דמוי מעבדה. הם התכנסו כדי לדון בקמפיין הפרסום החדש של 2xist, מותג תחתונים שמודעות הפרסומת שלו ובהן גברים שריריים וכמעט עירומים, מופיעות בתחנות אוטובוסים ובתאי טלפונים ברחבי ארצות הברית. המטרה: להוביל את המותג בכיוון "מאופק יותר" ו"מאיים פחות".

בסרט וידאו שמוקרן ברקע נראים רגעים מהנעשה מאחורי הקלעים בסשן צילומים שנערך באחרונה. צעיר מחוטב בשם לאסה האנסן מספר שם איך התגלגל מהצבא הדני לקריירת דוגמנות מצליחה בניו יורק. "אני אוהב את החיים השקטים", הוא אומר. הוא לובש חלוק בחלק ניכר מהסצינות. תומתו אינה נפגמת. “זהו”, אומר ויק דרביקי, המייעץ לעסק המקוון של החברה: "אנחנו מפסיקים את ההתמקדות בצילומי מפשעה".

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ