למה חיזוי טרנדים אופנתיים הוא הרבה יותר רציני מהדימוי שלו

למה קרוקס עדיין עשויות לחולל מהפכה? איך ישפיעו מדפסות התלת ממד על נעלי העולם כולו? ולמה חיזוי טרנדים הוא לא מה שאתם חושבים? חוזת הטרנדים ניקול ון אנטר, שתרצה השבוע בארץ, פורשת תמונת עולם מפתיעה

סהר שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
סהר שלו

"בעוד כמה שנים, כשתיכתב ההיסטוריה של תעשיית הנעליים, לחברת קרוקס יישמר בה מקום של כבוד", אומרת במפתיע חוזת הטרנדים ניקול ון אנטר, שתגיע השבוע לשתי הרצאות, האחת בבצלאל (ביום שלישי) והשנייה כאורחת בית הספר לעיצוב נעליים "הגילדה" בטרמינל לעיצוב בבת ים (ביום חמישי). "קרוקס בעצם התחילו עידן חדש שבו נעליים מפלסטיק אינן עוד רק נעלי נוחות אלא נהנות מפופולריות החורגת מהשימוש הבסיסי שלהן. אמנם, הן גימיקיות מאוד - ומשקפות ניסיון כושל להפוך משהו לא אלגנטי לאופנתי. ועם זאת, אותי עצמי מעניינת העובדה שאלו הנעליים הראשונות שיוצרו בתבנית אחת וזכו לתפוצה גדולה כל כך. הייצור שלהן מספק הזדמנויות מרגשות לתעשיית הנעליים, מכיוון שאם נשלב בו חומרים מתכלים - אפשר יהיה לעצב נעליים אלגנטיות באמת, כמו נעלי מליסה, שיבשרו על מהפכה חדשה".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ