אזאדין אלאיה עובר ל
מרכז הבמה

מוזיאון האופנה של פאריס מקדיש לו תערוכה, החברה האם פותחת למענו חנות דגל, אבל הוא התעקש להמריא ללוס אנג’לס ולעצב שם תלבושות לאופרה "נישואי פיגארו" אף שזה מפחיד אותו. אזדין אלאיה מסביר מדוע

סוזי מנקס, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
סוזי מנקס, ניו יורק טיימס

רגע של פחד במה עובר על אזדין אלאיה כשהוא ממתין לתחילתה של חזרת התלבושות של "נישואי פיגארו" באולם הקונצרטים על שם וולט דיסני בלוס אנג'לס. לידו יושבים האדריכלים פרנק גרי, שתיכנן את בניין המתכת הבוהק, וז'אן נובל, שעיצב את התפאורות המופשטות והססגוניות של האופרה.

"אף פעם לא עיצבתי בגדי גברים, ולא פשוט לעצב תלבושות לאופרה", אומר אלאיה, המעצב הצרפתי שדגמיו עוקבים אחרי קווי המתאר של הגוף, בעודו מחכה שהתזמורת הפילהרמונית של לוס אנגל'ס, בניצוחו של גוסטבו דודאמל, תתחיל לנגן. אלאיה, שבדרך כלל לובש שחורים, מוטרד משום שלא היה נוכח במדידות הבגדים לגברים שבין הזמרים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ