ציידת הטרנדים של לוריאל - אופנה - הארץ

ציידת הטרנדים של לוריאל

האם בעידן הגלובלי אפשר לייצר אותם מוצרי איפור לנשים בסין ובארה”ב? מה לצבע החדש שמפתחים באאודי ולתחום הקוסמטיקה? ומה אפשר ללמוד מריהאנה וביונסה? אוריאה לייט, הטרנדולוגית הראשית של לוריאל פאריס, מסבירה בביקור בארץ למה טרנדים זה עניין מורכב

הילה אוחיון
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
הילה אוחיון

כמדי שנה, גם השנה ערכה לוריאל אירוע שבו חשפה את הטרנדים שהטמיעה בקווים שלה - בתחומי האיפור, הטיפוח והשיער - לשנה הבאה. אבל הפעם נכחה באירוע בישראל דמות מפתח בתחום הזה, אוריאה לייט, הטרנדולוגית הראשית של לוריאל פאריס, שהגיעה לארץ במיוחד לשם כך.

בשנים האחרונות עברו חזאי הטרנדים לקדמת הבמה. לייט עצמה עברה מארה”ב – שם התחום מפותח במיוחד – לאירופה שבה רק התחיל להתפתח ולתפקיד שנוצר במיוחד בעבורה ושהיא מגדירה כ”שילוב של תפקידים רבים הנעים על הציר שבין אנתרופולוגיה לכימיה”. את השילוב הזה היא מיישמת מאז בכל שוק מקומי שהמותג נמכר בו, נוסעת ממדינה למדינה, שוהה בין תושביה ככל הניתן, לומדת את תרבותם, את הגישה אליהם, מה הם אוהבים יותר ומה פחות.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ